Presni kokosov puding z malinovo kremo

Pridejo dnevi, ko bi rad vse in najbrž ravno zato na koncu ni nič od tebe. No, tak je bil moj dan danes. Po jutranji peki kruha in dopoldanskem svaljkanju po stanovanju sem ostala povsem brez volje za kuhanje.  Vzela sem kokosov chia puding iz hladilnika in si ga žalostno ogledovala. Ni me ravno prepričal. Zblendala sem pest datljev in malin ter kremo prelila čez puding. To bi pa že šlo 😊

Zgledalo je kot upanje prelito z ljubeznijo v lončku 💜




Pri temle pudingu res ni posebnih navodil saj priprava terja kakih sedem minut dela. Pa še to dve minuti zvečer in pet minut naslednji dan. Uporabite ga kot sladico. Ker je tako zdrav (brez dodanega sladkorja in maščob, moke, jajc, mlečnih izdelkov) in (čeprav ne zgleda tako) zelo nasiten, pa je super tudi za zajtrk, večerjo, malico na izletu, v službi ali hribih. In kot vidite, je lahko tudi kosilo 😊

Sladica za zajtrk! Polna hranil, nič kuhanja, 7 minut dela. Je sploh lahko boljše?




O pozitivnih učinkih chia semen je že toliko napisanega, da ne bi zgubljala veliko besed. Poleg železa, kalcija, magnezija, kalija, cinka ter vlaknin in beljakovin so najbolj bogat vir omega 3 maščobnih kislin. Imajo jih več tudi kot tako zelo opevani losos. Če jih boste vsak dan zaužili dobri dve žlici (eno takole sladico res ni nek napor pojest 😋) boste naredili veliko za svoje zdravje. In menda tudi za lepoto 😉


Za en lonček kokosovega chia pudinga potrebujete:


  • 2 dl kokosovega mleka
  • 3 - 4 jušni žlici chia semen (odvisno kako gost puding želite, vedno jih kasneje lahko še  dodate, če se vam bo čez nekaj ur zdel preredek)

Daleč najboljše je, če uporabite  domače kokosovo mleko, ki mu dodate kakšen datelj več kot ponavadi. Sicer pa lahko uporabite tudi katerokoli drugo tekočino po vaši želji. Chia semena ročno vmešajte v mleko in nekaj ur, še bolje čez noč, pustite v hladilniku. Naslednji dan pripravite samo še kremo.

Kokosov chia puding 💚 Okusen kozarček čistega zdravja, ki naj bo večkrat na jedilniku! 




Za presno malinovo kremo potrebujete:


  • 2 pesti malin
  • 1 pest datljev (izkoščičenih)

Jaz uporabljam kar zmrznjene maline, res pa imam močan blender. Obe sestavini samo skupaj zmeljete. Če je prekislo dodate še kak datelj, če je presladko pa še malo malin. Seveda lahko uporabite tudi katerokoli drugo sadje, dobro je le, da je bolj kiselkasto. Jagodičevje res super paše. Kremo samo še naložite na puding, za dekoracijo posujete s kokosom ali sadjem in uživate :)

Variacij tega pudinga je nešteto! V prihodnje zagotovo naredim še kakšno 😊




Sploh ne bi bilo slabo, če bi si lahko za zajtrk takole naredili lonček upanja z ljubeznijo. Ali pa veselja s smehom. Trenutno bi mi sicer najbolj koristil kak lonček (dva, pet, deset) potrpežljivosti saj te lekcije nikakor ne uspem usvojiti. Takoj, ko mi gre malo bolje, bi rada še več in seveda sem razočarana, ker se stvari premikajo tako počasi. Kljub vsem naporom! Isto kar me žene me hkrati na trenutke tudi ubija.

Ah, ta pričakovanja!


Ampak najbrž je vseeno boljše, da pričakujem več, saj je to tesno povezano z vero. In brez vere ne bi bila danes tu kjer sem. Kjer v bistvu, kljub vsem izzivom, niti ni tako slabo 😊. In v tem bom danes poskušala uživati, da bom jutri spet pripravljena na vse mogoče, kar me čaka za ovinkom. 


Uživajte tudi vi današnje darove in naj vas  napolnijo z vsem,  kar boste jutri najbolj potrebovali 💚



LP, Pogumna punca




Hvala ker deliš 😊




Komentarji