Skutini štruklji brez skute

Danes je takšen dan, ko nujno rabim malo motivacije. Po eni strani mi je kar malo težko ob misli, kako iz nule bom spet začenjala. Po drugi strani sem neučakana, ker še ne morem začeti. Najbolj od vsega pa sem  razočarana, ker so se vsi poskusi končali spet v postelji. Res ni najboljše obdobje ampak še mesec dni nazaj je bilo precej težje. Zdaj lahko vsaj kuham :).  Zato sem si za tolažbo pripravila štruklje.


Ravno nizkokalorični štruklji res niso, saj vse sestavine v receptu skupaj nanesejo slabih 2000 kcal. Brez zabele z drobtinami seveda :) Če si jih razdelite štirje in prej pojeste vsak en ogromen krožnik brokolijeve juhe, pa ste spet v zeleni coni glede energijskega vnosa. Takšno kosilo je tudi poceni saj vse sestavine za 4 velike štruklje stanejo manj kot 4€, pri čemer imata tofu in jogurt bio certifikat. Torej en evro na štrukelj. Ali en evro na osebo, če želite :)


Štruklji s tofujevo skuto so popolnoma rastlinski, torej brez jajc, smetane ali drugih mlečnih izdelkov. Najprej pripravimo vlečeno testo. Del bele lahko nadomestimo s polnozrnato moko, vendar se testo precej težje razvleče. Jaz sem hotela takšne kot so na Kriških podih, zato sem uporabila samo belo. 

Za vlečeno testo potrebujemo (za 4 velike štruklje):


  • 300 g moke
  • 2    dl mlačne vode
  • 1   jušno žlico kisa
  • 2 - 3  jušni žlici olja
  • 1   mala čajna žlička soli 
Količina vode je okvirna, precej je odvisno tudi od moke. Zato jo dodajajte sproti, po potrebi. Če pečete z drožmi ali kvasno vodo, lahko dodate kakšno žlico nastavka, saj je potem potrebnega manj olja in testo se lepše vleče. Ker sem ravno pekla kruh , sem dodala eno žlico kvasca, pripravljenega iz kvasne vode. Vse sestavine pregnetite tako, da bo testo mehko in voljno. Nato pa naj pol ure počiva. 


Za nadev potrebujemo:


  • 400 g  bio tofuja 
  • 200 g  kokosovega jogurta (lahko tudi sojinega, ampak domač kokosov je najboljši)
  • 3 - 4    jušne žlice kisa
  • 0,5      čajne žličke soli (po okusu, dodajaj sproti)

Najprej naredimo "tofujevo skuto". V blender nadrobimo tofu s kisom in soljo ter zmeljemo. Ne preveč, toliko, da dobimo strukuro skute. Za sladke štruklje naj bo masa bolj nevtralna (manj kisa in soli), namesto kisa pa lahko uporabite limono. Nato nežno vmešajte še jogurt. Tega lahko nadomestite s kislo smetano iz indijskih oreščkov, narejeno doma. Kar je pač pri roki :)



Meni je najbolj všeč z domačim kokosovim jogurtom in brez dodanega sladkorja, saj jih raje delam na slano. Če želite sladke, pa v to maso dodajte še nekaj sladkorja in premešajte. Testo razvlecite na pomokanem prtu, namažite dobro polovico in zvijte. Skuhate lahko vse hkrati ali pa jih narežete na porcije in zamrznete. V vreli vodi se kuhajo 20 min.


 Meni je uspelo pred seboj skriti dva in ju zamrzniti za hude čase :).  Včasih se mi ni zdelo, vendar je priprava štrukljev res enostavna in relativno hitra. Testa se ne splača kupovati in prepričana sem, da vam bo uspelo, saj zelo hitro dobiš občutek, kdaj je dovolj mehko. Čisto domači pa so itak najboljši 💖


Lep je občutek, da ljudi zanima, kako si. In to me v tem času pogosto sprašujejo. Pride dan, ko si prav želim malo pojambrati, pa si kar ne upam. Ker se vsakič zavem, da bi lahko bilo tudi precej slabše. 

Sem na toplem, ležim na svojem udobnem kavču, svet imam virtualno na dosegu roke in jem čudovite štruklje s tofujevo skuto. Razgled in družba resda nista takšna kot na Kriških podih, ki so eden najlepših kotičkov naših čudovitih Julijskih Alp. Ampak, ker si moje srce to tako močno želi, me bodo tudi noge, prej kot slej, tja tudi  nesle. Le verjeti je treba. In takrat, ko ne gre, ne obupati.

Kar ni vedno enostavno. Ampak verjemite,  s štrukljem na krožniku je vsekakor lažje ;)


LP, Pogumna punca



Hvala ker deliš 😊 




Komentarji